Trącić Myszką 2012

/ [10.12.2012] Jak zostać milionerem przed trzydziestką w branży IT?

< wróć do listy

Nowe technologie w smartfonach

InQbator Seed.

Rozpoczął się nabór do InQbator Seed. Ta ogólnopolska inicjatywa skierowana jest naukowców i przedsiębiorców działających w obszarach chemii, biotechnologii i IT. Najlepszy pomysł na biznes uzyska wsparcie finansowe nawet do 600 000 zł.
Oprócz pozyskania kapitału, uczestnicy będą mogli skorzystać ze wsparcia ekspertów Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego Fundacji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz z zaplecza badawczo-rozwojowego Zespołu Inkubatorów Wysokich Technologii, nowoczesnego kompleksu laboratoryjno-biurowego, dostosowanego do potrzeb firm z sektora wysokich technologii. Wszystkie szczegóły na stronach projektu ICT Lab-Market.

Kiedy Świąt przyjdzie moment ...

3643.jpgKiedy Świąt przyjdzie moment - to piosenka Natalii Kukulskiej podarowana dzieciom ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w ramach kampanii „Święta cieszą tylko w rodzinie".
Ambasadorka Stowarzyszenia zaangażowała się w inicjatywę świątecznej pomocy i przygotowała dla dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych wspaniały prezent. Napisała tekst do własnej kompozycji i zaprosiła podopiecznych do nagrania utworu.
„Kiedy Świąt przyjdzie moment" to wzruszająca piosenka poprzez którą dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych proszą o wsparcie w zapewnieniu im rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia.
„Tą piosenką apelujemy do wrażliwych serc Polaków, którzy mają to szczęście, że spędzają święta z rodziną. Mam nadzieję, że po jej wysłuchaniu pomyślą o dzieciach porzuconych i osieroconych. O dzieciach, które też mają pełne prawo do tego, by w święta mieć radosną dziecka twarz – tak jak śpiewamy w piosence"- mówi Natalia Kukulska.
Dobroczynna inicjatywa Natalii – ambasadorki Stowarzyszenia pomogła odzyskać dzieciom wiarę w swoje możliwości i poczucie własnej wartości. Dzięki jej pomocy dzieci przeżyły wspaniałą przygodę i mogły po raz pierwszy gościć w profesjonalnym studiu muzycznym, gdzie poczuły się jak prawdziwi piosenkarze. Takie doświadczenie z pewnością zaprocentuje w przyszłości.
Publiczne wykonanie piosenki „Kiedy Świąt przyjdzie moment" miało swoją premierę 1 grudnia 2012r. podczas koncertu „Wielka Iluminacja" na Placu Zamkowym w Warszawie. Piosenkarka zaprosiła na koncert swoich małych przyjaciół z SOS Wiosek Dziecięcych by zaprezentowali utwór przed zgromadzoną publicznością.

Proinnowacyjnie z FRiI

Banki i instytucje finansowe w mediach społecznościowych w 2012 roku

3645.jpgW roku 2012 zdecydowanym liderem opinii Internautów w segmencie bankowym były marki Alior Banku, w segmencie ubezpieczeniowym PZU. Najczęściej rekomendowanymi instytucjami był ING Bank Śląski - marka, która najefektywniej wykorzystywała potencjał reklamowy serwisu YouTube - oraz Allianz.
Internauci dyskutują o produktach i markach finansowych głównie wtedy, gdy mają trudność ze spłatą zadłużenia bankowego lub uszkodzonym podczas stłuczki samochodem. Dlatego kontekst dyskusji dotyczącej marek bankowych i ubezpieczeniowych jest najczęściej negatywy.
Uwagę Internautów przyciągają jednak także nowości i innowacje, które są ważnym czynnikiem pozytywnie wpływającym na popularność i zaangażowanie Internautów w dyskusję o markach i produktach finansowych. W roku 2012 wśród produktów bankowych największe poruszenie w sieci wywołała technologia PayPass oraz nowe interfejsy serwisów bankowości elektronicznej. Wzrost zainteresowania użytkowników Internetu markami finansowymi wywołują też kreatywne kampanie reklamowe – np. ING – oraz istotne wydarzenia branżowe jak przejęcie Kredyt Banku przez Santander czy rebranding PZU. Wyraźny wzrost zainteresowania tematyką finansową odnotowano także w związku ze sprawą Amber Gold.
Takie są główne wnioski z raportu „Banki i instytucje finansowe w mediach społecznościowych w 2012 roku" przygotowanego przy współpracy Interactive Research Center i Ciszewski MSL Financial Communications. Jest to pierwsza z cyklu pogłębionych analiz, integrująca dane dotyczące dyskusji prowadzonej przez Internautów w mediach społecznościowych na tematy związane z branżą bankową i ubezpieczeniową oraz dane na temat aktywności banków na portalach Facebook.com i YouTube.com. W ramach raportu analizie poddane zostały wszystkie marki banków aktywne w mediach społecznościowych.