Już 6 czerwca 2011 r. o godzinie 22:05 w magazynie komputerowym Trącić myszką porozmawiamy o przyszłości internetu. Powiemy o nowych adresach IPv6 które stają się coraz popularniejsze, dlaczego zostały wprowadzone i co możemy dzięki nim zyskać? Będzie też o projekcie Internetowa Rewolucja, który niedawno miał miejsce w Szczecinie. Naszymi gośćmi będą Robert Paszkiewicz z home.pl i Maciej Jankowski z Fundacji Rozwoju Branży Internetowej Netcamp.
Klawiatura multimedialna USB.
Klawiatura USB.
Karta do sieci do laptopa.
Firma Microsoft i Fundacja „Mam Marzenie” otrzymały wyróżnienie w konkursie Kampania Społeczna Roku 2010 w kategorii Marketing Zaangażowany Społecznie (CRM). Zgłoszona do konkursu inicjatywa, która miała na celu wsparcie dzieci - podopiecznych fundacji - została uznana za najlepszą w tej kategorii. Kampania Społeczna Roku to prestiżowy konkurs organizowany przez Fundację Komunikacji Społecznej i portal www.kampaniespoleczne.pl, w którym przyznawane są nagrody i wyróżnienia za najbardziej skuteczne oraz interesujące kampanie.
Zgodnie z założeniami wyróżnionego projektu zgłoszonego przez Microsoft wspólnie z Fundacją „Mam Marzenie” „Windows 7 spełnia 7 życzeń”, część dochodów ze sprzedaży legalnych wersji systemu została przeznaczona na spełnienie życzeń siedmiu „Marzycieli” – dzieci, które są podopiecznymi Fundacji. Dzięki akcji „Windows 7 spełnia 7 życzeń” udało się spełnić marzenia kolejnych siedmiorga dzieci.