Trącić Myszką 2012

/ [15.10.2012] Uchem komputera, czyli analiza głosu śpiewaczego.

< wróć do listy

nauka języków

NK inkubuje pierwsze start-upy

Program inwestycyjny iNKubator umożliwia młodym przedsiębiorcom skorzystanie z doświadczenia Naszej Klasy sp z o.o. i znanych ekspertów z branży internetowej, a także otrzymanie wsparcia finansowego i organizacyjnego. Z ponad dwustu zgłoszonych projektów, dwa przechodzą w fazę inkubacji pod opieką NK.
Dwa start-up'y, które podpisują umowę inwestycyjną z Naszą Klasą, w ramach rojektu iNKubator, to Rentalo.pl oraz ZnajdzReklame.pl. Faza inkubacji rozpoczyna się od ustalenia celów na najbliższe trzy miesiące. Po tym okresie podpisywane są, wspomniane już, umowy inwestycyjne, a na ich podstawie powstaną spółki z. o.o., w których współudziałowcem będzie Nasza Klasa. Start-up'y otrzymują pierwszą transzę pieniędzy na swoją działalność. Plan zakłada, że po trzech miesiącach podmioty będą mogły przedstawić swoje pierwsze nowe produkty.
"Mentorzy, z którymi mieliśmy okazję się spotkać dzielili się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem, dzięki czemu mogliśmy dostosować nasz produkt do realiów rynku. Bezcenne są kontakty, które zdobyliśmy dzięki spotkaniom. Już teraz mamy odzew i zainteresowanie wielu firm zarówno z sektora MŚP, jak i tych zajmujących się reklamą zewnętrzną co tylko zwiększa nasz zapał do prac" - mówi Paweł Romański ze ZnajdzReklame.pl, zapytany o uchylenie rąbka tajemnicy na temat udziału w programie. "Za kilka dni oficjalnie ruszamy z inwestycją. Pierwsze trzy miesiące pracy nad projektem poświęcimy na: stworzenie platformy, nawiązanie kontaktów z partnerami oraz budowę bazy potencjalnych klientów. Jeśli więc wynajmujesz nośniki reklamowe, wejdź na naszą stronę i zostaw swój e-mail" - dodaje Grzegorz Liputa.

"Współpraca z Inkubatorem nk.pl była i nadal jest dla mnie naprawdę ciekawym doświadczeniem. Przez cały okres udziału w programie otrzymaliśmy możliwość pracy i spotkań z doświadczonymi osobami z branży, dzięki którym zdobyliśmy nową wiedzę, nowe inspiracje i dopracowaliśmy nasz produkt od strony biznesowej. Najbliższy okres chcemy przeznaczyć na ciężką pracę nad naszym projektem. Naszym głównym celem jest udoskonalenie Rentalo.pl w zakresie bezpieczeństwa transakcji, szaty graficznej oraz ciekawych funkcjonalności. Równie ważnym aspektem jest dla nas promowanie w naszym kraju idei social lending." - podsumowuje Arkadiusz Brzęczek z Rentalo.pl.

Nowy system juz w komorkach

Miliard na Facebooku

Tylko od lutego 2009 roku 1,13 bilionów razy kliknęli „lubię to", od 2005 r. wgrali 219 miliardów zdjęć, a od września 2011 r. 17 miliardów razy informowali o swoim aktualnym miejscu pobytu. O kim mowa? O miliardzie użytkowników Facebooka.
Tę imponującą liczbę najpopularniejszy serwis społecznościowy przekroczył 14 września, ale Mark Zuckerberg podzielił się tą informacją dopiero w zeszłym tygodniu. Choć tajemnicą nie jest, że część facebookowych kont to boty, a w statystykach ujęto również fan page, czyli instytucje/firmy/produkty itd. w domyśle: nie realnych użytkowników, sam dźwięk słowa „miliard" robi wrażenie. Podobnym wynikiem może pochwalić się tylko Google i to z wyszukiwarką!
Dominika Chłopicka, Manager ds. Social Media w 365PR: „To, co jest sukcesem dla Zuckerberga, staje się wyzwaniem dla marketera. Tak wielka ilość użytkowników, niesie za sobą ogromną ilość postów. To samo tyczy się kontentu generowanego przez strony fanowskie marek – bez odpowiedniego wsparcia, treść łatwiej niż kiedykolwiek może przepadać w gąszczu infomacji pojawiających się w news feed potencjalnej grupy docelowej."
Obecność co siódmego mieszkańca globu – i to bez udziału Chińczyków – na Facebooku jest bezsprzecznie wystarczającym powodem, dla którego i fan page każdego większego, chcącego coś znaczyć na rynku, brandu musi funkcjonować w obrębie tego portalu. Czasami jednak nawet najbardziej ciekawa informacja, generowana pod zainteresowania klienta, nie jest wystarczająca, aby przyciągnąć i zatrzymać na fan page'u fanów produktu, o dotarciu do tych niezaznajomionych z marką nie wspominając.

linux na serwerach

Telefon roku

Bijący rekordy sprzedaży smartfon Samsung GALAXY S III został uhonorowany tytułem „Telefon roku", przyznawanym przez prestiżowy brytyjski magazyn Mobile Choice. Oprócz nagrody głównej, GALAXY S III został także wyróżniony tytułem „Najlepszy smartfon multimedialny".
W uzasadnieniu przyznania nagrody podano, że w tym roku, wśród czytelników biorących udział w głosowaniu panowała niespotykana wcześniej jednomyślność. Aż 44% z 26 500 głosujących osób, wybrało Samsung GALAXY S III jako supertelefon. Ponadto podkreślono możliwości techniczne oraz jakość obrazu wyświetlanego na 4,8-calowym ekranie Super AMOLED. GALAXY S III jest także doskonałym urządzeniem multimedialnym, które zapewni niezrównaną jakość rozrywki podczas podróży.

Mobile Choice to czasopismo ukazujące się na rynku brytyjskim, które zajmuje się tematyką m.in. telefonów komórkowych i produktów mobilnych. W magazynie ukazują się recenzje, testy i artykuły dotyczące high-endowych produktów dostępnych na rynku. Mobile Choice organizuje corocznie wybory najlepszych telefonów i urządzeń przenośnych w wybranych przez siebie kategoriach. Pierwszy numer magazynu ukazał się w październiku 1997 r.

Polskie finały zawodów World Cyber Games 2012

Zakończyły się polskie finały zawodów World Cyber Games 2012, podczas których wyłoniono 10 najlepszych graczy z całego kraju. W trakcie rozgrywek w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach nie zabrakło emocji, łez, kibiców oraz wysokiego współczynnika AMP, czyli ilości akcji na minutę. Zwycięzcy już 29 listopada polecą do Chin, gdzie zmierzą się z najlepszymi graczami na świecie. Sponsorem turnieju jest firma Samsung.
Polski finał World Cyber Games przeszedł już do historii. Przez cały dzień na terenie Multikina można było śledzić zmagania najlepszych graczy w Polsce w oficjalnych grach turnieju: FIFA 2012, Starcraft II, Warcraft III oraz World Of Tanks. Emocje zdążyły opaść, a zwycięzcy od poniedziałku rozpoczną przygotowania do światowych finałów w chińskim mieście Kunshan, gdzie w dniach 29 listopada-2 grudnia będą reprezentować nasz kraj.

Oto pełna lista zwycięzców polskich finałów
FIFA 2012 – Bartosz „Bartas" Tritt
Warcraft III – Przemysław „Palladyn" Wadoń
Starcraft II – Artur „Nerchio" Bloch
World Of Tanks – „Zawisza" w składzie: Łukasz Budak „tHcSq_flex", Rafał Citko „Nitrouz", Przemysław Janiszewski „Hedzik", Andrzej Hołowacz „AndrewHOL87", Tomasz Kowalczyk „CrazyKetchup", Mariusz Kalinowski „Imitator", Szymon Andruczyk „Parafianin", Maciej Mańka „butcherr", Jan Mańko „Thoern", Krzysztof Wilgorski „Cappo"

Jak co roku organizatorzy zadbali również, o to aby kibice, którzy przybyli na miejsce, również mogli poczuć smak e-rywalizacji. Każdy mógł zagrać m.in. w „Need For Speed Most Wanted" czy „Medal Of Honor Warfighter", które przedpremierowo były dostępne na specjalnie przygotowanych stoiskach a na specjalnym stoisku z telewizorami Samsung Smart TV nie tylko dzieci dobrze się bawiły grając w kultowe „Angry birds". Wiele osób zabrało również wygrane w konkursach na scenie nagrody gamingowe ufundowanymi przez sponsora WCG 2012 – firmę Samsung. Kolejna edycja polskich eliminacji już za rok, ale wcześniej Polacy będą musieli zmierzyć się ze światową czołówką w Chinach, gdzie mają realną szansę na przywiezienie kilku medali. Do Kunshan przyjedzie prawie 6000 graczy z całego świata, a rozgrywki będzie śledzić ponad 9,5 miliona widzów.
Pierwsza edycja World Cyber Games odbyła się w 2000 roku w Seulu i od razu zaskarbiła sobie serca milionów fanów na całym świecie. WCG prowadzone jest przez International Cyber Marketing z Korei Południowej przy udziale firmy Samsung oraz południowokoreańskiego rządu. Polska reprezentacja pierwszy raz pojawiła się na wirtualnych igrzyskach olimpijskich w 2001 roku.

dane w chmurze - bezpieczeństwo